Start Vårt parti S i Varberg

Socialdemokraterna i Varberg

Vi är omkring 90 000 partimedlemmar, runt om i Sverige, som brinner för rättvisa. Tillsammans är vi engagerade i Socialdemokraterna. I den lokala S-föreningen i bostadsområdet, som ledamot i en kommunal nämnd, i riksdagsarbetet och inom fackliga S-föreningar. Vi vet att vårt engagemang gör skillnad.

Vi som leder Varberg framåt

Socialdemokraterna i Varberg består av nio S-föreningar som finns runt om i vår kommun. Tillsammans har vi tagit ställning för ett bättre Varberg. Styrelsen för Socialdemokraterna i Varberg väljs på årsmötet och består av engagerade medlemmar från våra föreningar. Kontakta någon av oss om du har några frågor.

Våra S-föreningar i Varberg

Våra S-föreningar driver lokala politiska frågor runt om i Varbergs kommun. Vi har också vårt ungdomsförbund SSU och S-kvinnor. Här kan du se vart vi finns.

Vill du vara med?

Ju fler vi är desto högre blir vår röst och vår möjlighet att påverka. Bli en av oss och bidra till ett rättvisare samhälle. Bli medlem idag.