Start Kontakta oss Bli medlem

Bli medlem

Vi socialdemokrater brinner för massor av saker. Vi vill exempelvis att Varbergs kommun ska bli bättre på att bygga hyresrätter med rimliga hyror, att barn och unga med psykisk ohälsa får stöd i tid, fler hjärtan i äldreomorgen och mycket annat.

Ju fler vi är desto hägre är vår röst. Vi vill att du ska bli en del av förändringen. Bli medlem redan idag!

Tillsammans skapar vi en kommun med fler hjärtan.

Engagera dig på dina villkor

Socialdemokraterna är ett folkrörelseparti och som medlem finns det massor av intressanta aktiviteter att delta i. Du väljer själv vad du vill delta i, eller så hittar du på egna idéer utifrån ditt eget engagemang. Engagera dig i din S-förening, gå en medlemsutbildning eller hjälp till att övertyga fler om vår idé. I vår kalender kan du läsa mer om vad som är på gång.

Vad tycker du?

Ju fler vi är desto bättre blir vår politik. Med fler medlemmar kommer fler idéer. Därför vill vi veta vad du tycker. Vilka dina idéer är för att vår kommun ska utvecklas, ojämlikheterna minska och fler ska känns sig trygga. Tillsammans kan vi skapa ett Varberg för alla. Kontakta oss och dela med dig av dina åsikter.

DEBATT

14 juni 2021 | Socialdemokraterna Varberg
Konst måste få lov att utmana
4 juni 2021 | Socialdemokraterna Varberg